match!

Vaknade som vanligt. Åt frukost, kollade igenom alla bloggar som jag brukar osv, sen tog jag en titt på min mail som jag också gör varje morgon, vanligtvis brukar där inte va nåt nytt, men imorse var där minsann nåt!:D

Jag hade fått en match av en familj utanför New York!
Familjen verkar riktigt bra änvsålänge. Fick läsa familjens brev och hon hade även bifogat lite bilder på deras barn, supersöta!
Familjen har 3 barn. Två killar på 3 och 5 år, och en tjej på 1½ år, vilket kanske är lite yngre åldrar än jag tänkt mig, men absolut inte har nåt emot egentligen!

De bor i New City, NY, ca 45 min utanför NYC med tåg, så läget är också perfekt, precis så jag skulle vilja ha det!
De skrev också att de bor ca. 1 mile från ett av landets största mall, vilket inte låter helt fel de heller:P

Har i allafall svarat på deras mail och skrivit att jag är väldigt intresserad, så får väl se om de hör av sig igen!

Isåfall skulle jag komma i december nån gång.
En annan sak är också att det stod i deras brev att de är mkt noggranna med att au pairen ska ha mycket erfarenhet av bilkörning, vilket jag inte precis har då jag tog körkort för 3 veckor sen:P

Så jag kanske inte precis är den de söker... men vi får väl se:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag pratar också med en familj utan för New York som också vill att jag ska komma i December, haha :)



Vilken organisation var det du åker med? :)

2009-09-11 @ 13:02:18
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Haha, näe min familj har tvillingar på 7 år så det är definitivt inte samma. Och den bor i New Jersey, 30-40 min utanför NYC.

Okej, i mejlet jag fick stod det att man skulle få det hemskickat men att det också finns på hemsidan. Skulle vara skönare att få det hemskickat tycker jag, jag mejlade SI om det i morse så vi får väl se vad jag får för svar:)

2009-09-11 @ 15:09:59
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0