Onsdag idag

Och ikväll börjar Grey's anatomy:) Har väntat snällt hela sommaren på premiären, för även om man kan se det på webben så föredrar jag att följa det på tv, då har man ju det att se fram emot varje onsdag. haha, patetiskt:P

Känner mig tyvärr inte mycket positivare idag. Vet inte vad det är med mig:(
Börjar verkligen tröttna på livet som arbetslös.. Allt är så tråkigt och man måste verkligen ha fantasi och energi för att hitta på nåt vettigt om dagarna.
Problemet är inte att dagarna går långsamt, snarare tvärt om. Veckorna bara flyger iväg och jag minns knappt vad jag gör. Mer det är det jag får mest ångest för, för jag gör inget av det jag egentligen vill göra.

Det enda jag egentligen vill göra just nu är ju att åka som au pair, känner inte alls för ett jobb här hemma, men har börjat kolla runt så smått och sökte ett eventjobb idag, så får väl se vad som händer.

Jag kan ju söka längre jobb också men känns så taskigt och bara säga upp sig och sticka sen om man får en familj.
Men samtidigt är det så frustrerande att bara gå och vänta, känns inte som en bra lösning, borde göra nåt istället, för tänk så hör en familj aldrig av sig igen? Och då kan det ju vara bra att ha ett jobb..
Och dessutom har jag typ inga pengar kvar heller. Det är väl mest det också som gör att saker inte är så kul, eftersom man inte kan göra så värst mycket när man är pank.

ÅH!! jag blir så sur på mig själv! jag vill vara en pigg, glad och positiv människa igen!
Tycker inte om att ha tråkigt, eller att vara tråkig. Men vem gör egentligen det..

En stor fet förändring krävs! NU!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Livet som arbetslös är väl fantastiskt.. not. Så tråkigt, vill åka iväg nu.

2009-09-23 @ 15:01:07
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0