promenix

Jag hade faktiskt tänkt att gå till gymmet idag men sen vet jag inte varför jag inte kom iväg.
Satt och läste om familjen och svarade på deras mail, sen plötsligt hade jag tappat lusten för träning igen:P haha.

Gick i allafall en runda ut på ön idag igen. Riktigt fint väder är det och mer än 20 grader, så skönt att komma ut och röra lite på sig.

Nu hade jag antingen tänkt att baka chokladmuffins, eller organisera lite bland fotoalbum och sånt.
Har inte bestämt mig än, får se vad det blir, kanske ska va extra ambitiös idag och göra både och?:P

När man är arbetslös blir man typ som en gammal tant som tror att man bara hinner med en enda sak på hela dagen och inte kan planera in nåt annat... sorligt, haha.

Denna bilden tog jag idag under promenaden:)


Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHA, det där sista är faktiskt sant. Man blir som en gammal tant, på alla sätt och vis(förutom att man inte kliver upp jätte tidigt på morgonen). :P

2009-09-11 @ 15:47:51
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Ja, New Jersey verkar jättebra. Nära New York och så, inte litet. En familj jag matchades med bodde i ett samhälle på ca 3500 pers och det var 1½ timme till närmsta shopping, så öde vill man inte bo så när man sedan får en match i New Jersey blir man överlycklig :)

Näe, vi har inte pratat i telefon än.

2009-09-11 @ 15:49:46
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0