Rädd!

Gud vad nervös jag blev nu!! Min mormors syster som bor typ en gata ifrån oss ringde nyss och frågade om jag hade lust att "övningsköra" de ut till deras stuga. Jag har ju körkort liksom, så så dåligt kan jag ju inte köra. Men eftersom vi inte har nån bil själv kör jag ju jättesällan och känns som jag har byggt upp en mur nu och tycker nästan det är läskigt.
Har bara kört en gång sen jag tog körkortet och det var för typ 3 veckor sen när vi hyrde en bil för att köra hem alla sakerna då vi flyttade hem från stugan.
Och de har inte alls en sån bil jag är van vid att köra. Jag brukar köra golf, och de har en äldre volvo.
Gud det kommer kännas som en ny uppkörning då de aldrig åkt med mig och kommer kolla på allt jag gör!
Men kunde inte säga nej för hon lät så exhalterad och det är ju jättesnällt att de erbjuder sig, för jag behöver ju öva!

Hjälp! tänk om jag kraschar deras bil?!?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är ju bra att du får köra, behövs innan Usa :) Om du inte är van att köra i Sverige hur ska det då gå i ett land med andra regler ;)

2009-09-21 @ 12:17:03
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Ja, tänk om familjen inte kommer. Tänk om vi aldrig får åka :/

Näe, har inte gjort någon video.Vet liksom inte hur jag ska göra den, har du gjort någon?

2009-09-21 @ 12:17:59
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0