Saturday morning

och jag är sjukt trött! Tog på krafterna att jobba igår, och det tar ju ett tag för latmasken att försvinna ur kroppen:P
Åt iallafall mucho god frukost idag, mamma hade hunnit handla bullar och allt innan jag vaknade, så det var ju trevligt!:)

Ikväll blir det lite "avskeds" partaj för sandra, som snart åker till sydafrika i 2½ månader!
Blir förfest hemma hos henne och eventuellt utgång efter det, och jag gissar på KB isf;)
Har bara ett problem. Vet inte vilka skor jag ska ha på mig ikväll då mina blåsor på foten inte försvunnit än (ni vet sen korkade jag hällde kokande vatten över den), och de sitter på just det stället där alla skor klämmer som mest.
De enda skor jag kunnat ha på mig sen dess är tygskor, men hur kul är det på en utekväll?
Får väl se, kanske går med mycket plåster. Vill man vara fin får man lida pin:P haha.

Så under dagen måste jag till centrum och handla dricka tills ikväll & tänkte faktiskt gå och välja kläder redan nu, för vet hur galen jag blir när jag sliter ut allt på sängen i sista sekunden och inte kan välja. haha.
Tur att man känner sig själv:)



Kommentarer
Postat av: Maria

svar: ja, tack..! Det vet jag..och brukar ringa och säga det till CC att jag gärna vill prata med dem..men jag har fått reda på varför vissa sagt nej..så de har ju sett en ;) Men tack för tippset!

2009-09-26 @ 11:33:12
URL: http://lifeasbillyknowit.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Sv: Mmm, jag håller med dig! The holiday är grymt bra, hade den innan också men så lånade jag ut den till en kompis och sedan dess har jag inte sett till den. Det var för 2 år sedan. Rätt kasst men whatever, har slutat älta det nu...

Haha, ja den var väldigt bra! Fast Bröllopsduellen var faktiskt bättre!

2009-09-26 @ 13:09:35
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0