Sommaren

Satt här och funderade idag och insåg hur fort sommaren har gått.
Känns som det nyss var jul och nu är det snart jul igen?
Känner mig helt lost i tidsuppfattningen haha. Men man kan väl så gott som säga att sommaren är över nu även om man blir lite förvirrad av vädert ibland.
Känns som sommaren vatt så himla lång, men ändå har det gått så fort.
Har inte gjort jättemycket eftersom jag inte haft nåt jobb = inga pengar, men en del har jag ändå hunnit med.

Tänkte sammanfatta sommaren med lite bilder:)



Nån gång i början av sommaren tog vi en tur till Ullared för litta shopping:)


Jag och link har lekt i sommar!


Lite afterwork har det också blivit


En del morotskak-bakande har det blivit!:D


Utgång på Slagt innan de stängde:)


Blev en tripp till Bulgarien i slutet av juni


I början av juli var det hultsfred som gällde:)


Råttfällan är INGET barnspel!:p


Återträff med tjejerna från klassen!


Den 26 juli fyllde jag 21 år!


I augusti åkte jag o mamma öresundrunt o övernattade i köpenhamn


Augusti/september = kräftskivedags


Kräftskiva med gamla klassen, Jessica & Cornelia:)


Kräftskiva med klassen, Rebecca, christoffer & maja


Igår va det dags att flytta hem från stugan så då hyrde vi denna söta sak.


Puh, blev lite många bilder, men ungefär så har sommaren sett ut:)


Kommentarer
Postat av: Link

Mihi, han bilen har jag kört när jag jobbade på Toyota! :D Så tacka mig för att han inte var tillknycklad redan från början!

2009-09-09 @ 12:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0