söndag igen?

Kan inte fatta att det redan är söndag igen, var ju nyss det?! Hinner inte riktigt med längre!

I går hade vi ju som sagt klassreunion/kräftskiva i Hörby. Vi åt och drack gott, sjöng, lekte lite lekar - väldigt trevlig helt enkelt och kul att träffa alla igen, är ju trots allt mer än 5 månader sen vi tog examen nu. herregud...

Idag har dagen mest spenderats körandes fram och tillbaks mellan stugan och lägenheten med massa saker som skulle hem. Hann även med en sväng till ikea och storhandlade på ica maxi, får passa på när man väl har bil:)

Så nu sitter jag äntligen hemma i lägenheten igen, eller äntligen o äntligen. har vatt skönt att bo i stugan fram tills nu men, skönt med kabeltv, bred säng och allt annat som känns lite lyxigare än man vant sig vid:P

Är helt slut nu kan jag tala om så får se hur länge till jag orkar hålla mig vaken...
Bilder från helgen kommer imorgon eller nåt, orkar inte öveföra de nu.

godernatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0