Tidsfördriv

Gud vad kvällen har gått långsamt för en gångs skull!
Har inte alls varit trött heller, men nu börjar det smyga sig på.
Har suttit hur länge som helst nu och kollat gamla bilder på bilddagboken, hade helt glömt vad mycket bilder man la in där förr.
Och tur var väl det, för hittade bilder enda från april 2006, från när vi var i paris med klassen och massa andra roliga bilder som jag aldrig trodde jag skulle se igen för de försvann från datorn när min gamla pajade för nåt år sen.

Så det var skojsigt:) gick dock inte att högerklicka och spara ner dem, blev bara blankt. hm, undrar varför?

Nu blev jag plötsligt riktigt trött så nu ska jag och min bultande fot sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0