tillbaka på ruta ett

Okej, måste erkänna att jag är lite besviken nu.
Fick nyss ett mail av familjen igen där mamman skriver att de valt att matcha med en annan au pair som de haft kontakt med ett tag, och den au pairen var pressad av en annan familj som också ville matcha med henne, så därför bestämde de sig för att matcha snabbt.
Kul för den au pairen ju att hon har två familjer som slåss om henne! haha

Nämen lite synd var det.. Hade verkligen sett fram emot att prata med henne och familjen verkade riktigt bra + bodde på "rätt" ställe.
Hade i och för sig en känsla av att det ändå inte hade blivit av då jag inte uppfyller deras krav på en "experienced driver".

Menmen, då var man tillbaks på ruta ett igen.
Bara att fortsätta vänta.

Tålamod Jennifer, tålamod.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tålamod var det ja :) Normalt tar det 1-3 månader innan man matchat med en familj, så ta det lugnt :)

2009-09-12 @ 22:57:07
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Vad tråkigt att du inte fick någon matchning med familjen! Fast jag skall säga att jag har haft körkrt i 1 år men var nästan bättre för 1 år sedan än nu. Nu kör jag i princip aldrig bil längre... Får ta och öva upp förmågan igen tror jag!

2009-09-14 @ 22:39:56
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0