Tisdag

Måste börja med att säga grattis till Ingrid som fyller 21 idag:) Nu är vi snart gamla allihopa:P

Ikväll blir det bio, The Ugly Truth! Ska bli kul att se den, älskar Katherine Heigl och Gerard Butler är inte helt fel han heller;) yummy! haha.

Men innan det får jag väl ta mig en tripp till stugan och vattna det nysådda gräset... woho:P
Men viktigast av allt hämta fjärrkontrollen till DVDn som jag glömde i stugan när vi flyttade hem, lite störigt.

Hittade förresten en gammal bild av mig i mobilen när jag hade mitt långa hår. Saknar det faktiskt lite..
Bilden ser dock ganska rolig ut då jag har fotat den med mobilen från ett vanligt foto, haha.
Undrar också vad jag sysslar med och varför har jag egentligen pyjamas byxor på mig?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0