torsdag

Ett tag sen jag skrev nu, men har inte haft så mycket att berätta så.
I tisdags var jag i stan med steffie och sandra och åt på jensens igen + tasty house glass, haha vi är beroende!
Och igår var jag i stugan en sväng och hämtade lite fler saker jag glömt kvar där.

Idag blir det lunch hos farmor och sen hade tänkt att försöka komma iväg till gymmet ikväll, får väl se om det håller:p Men måste verkligen komma igång och träna igen, har inte gjort det sen i mars typ, usch, dåligt av mig!

På au pair fronten står det så stilla det kan. Har skickat in min medical form och allt annat som saknades.
Men ingen match än sålänge.
Försöker nästan förtränga emellanåt att jag ens har sökt, och väntar på en match, så när jag väl får en, förhoppningsvis, blir det en glad överraskning.
Är så jobbigt att bara gå och vänta och hoppas, eller jag tycker det iallafall.
Sen tänker jag hela tiden att min ansökan kanske inte är tillräckligt bra, för dålig text, för lite bilder? kanske borde göra en video också? men vad ska man babbla om på den i såfall?:P

Stör mig så mycket på att inte körkortet va klart innan så man kunde ha fått en familj redan.
Känns som man liksom missat den större avreseperioden nu i augusti/september när väl de flesta vill ha sina nya au pairer eftersom skolorna börjar osv.

Men nånstans där ute finns det nog en familj över till mig med:)
Får inte ge upp så lätt ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0