Trötta ben

Blev stan idag! Pensionärs-aktig som jag är, så när kl var typ lite över ett så tänkte jag "njäe, ska jag verkligen? kommer nog inte hinna ändå.." haha, hinna vad egentligen kan man ju undra? Affärerna har ju öppet till minst 6...

Så gick iallafall till stan vilket tar ca 45 min, sen handlade jag lite småsaker på panduro hobby till mina fotoalbum och lite sånt.
Ringde sen mamma som slutade jobb, så vi gick till tasty house och åt...gissa vad?! -GLASS!
Hon hade inte smakat den innan men nu är hon också frälst så:) haha.
Sen gick vi lite till på stan, köpte tyg & sånt så man kan sy lite här hemma, och sen promenerade vi hem igen.

Därför känner jag mig ganska slut i mina ben för tillfället..
Försöker ju gå en del och cyklar ju också mkt men har latat mig ganska mycket den senaste tiden så inte så konstigt att det känns när man väl gör nåt.

Nu ska jag snart sova hade jag tänkt, och hoppas på att jag kanske fått en match eller nåt annat spännande imorgon när jag vaknar:)


Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0