Your steps to america

Fick förresten hem Your steps to america broschyren av Au pair in America idag.

"Dear Jennifer, Congratulations, we are happy to accept you onto the Au Pair in America Program"

Synd att inte några familjer tycker likadant hittills bara. Man känner sig faktiskt ganska kass. Är man verkligen en sån dålig kandidat? Eller är det inte många som har sett min ansökan? Det står ju att den cirkulerar till olika värdfamiljer men exakt hur går det till för att de ska se den? Är det för att jag haft körkort för kort tid? Eller är jag för gammal? Har jag inte tillräckligt med barnreferenser? (Har faktiskt bara lämnat in en, från det dagiset jag var på sist, det andra har jag inte kontakt med..)
Borde väl egentligen ha fler, men orkar verkligen inte jobba gratis nån vecka till bara för att få en till referens.

Aja, strunt samma. Är det meant to be så är det, annars får jag väl komma på nåt annat att göra med mitt liv sålänge.
Vad nu det skulle va.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas någon hör av sig snart! Det suger verkligen att vänta

2009-09-28 @ 00:57:19
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0