4 månader

Glömde förresten skriva att idag är det precis 4 månader sedan jag satte mig på flyget till USA.
Helt sjukt vad tiden går fort här borta. Jul, nyår, en låång kall snöig vinter, påsk, och nu känns det som högsommar mitt i allt.
Kan inte fatta att jag varit här så länge. Känns som jag åkte för några veckor sedan bara på ett sätt, men sen känns det som jag varit här i evigheter på ett annat..

Man lever ju typ i sin egna lilla bubbla här så.. Och nu är det "bara" 8 månder kvar på mitt år..

Kommentarer
Postat av: Olivia

Oj ja, det känns som de sista året har gått super duper snabbt. Kommer säkert gå mycket snabbare nu...lite läskigt.

Är 2 månader 2 veckor och 4 dagar(nä jag räknar inte...iiiinte alls) innan jag åker till USA. Vet du om du kommer ha någon tid ledigt på sommaren?

2010-04-08 @ 14:43:20
URL: http://baivilo.blogspot.com
Postat av: mammi

Fick du mitt mejl igår? Flera som sagt att mina mejl inte kommit fram! Tackade bla för påskkortet!

2010-04-08 @ 19:11:01
Postat av: Anonym

Fick du mitt mejl igår? Flera som sagt att mina mejl inte kommit fram! Tackade bla för påskkortet!

2010-04-08 @ 19:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0