Att skjuta upp saker..

Ja jag är riktigt bra på att skjuta upp saker till sista sekund och gå och ha ångets över det länge. Men nu är det iallafall några saker jag kan bocka av från min lista. Eller tro det eller ej men gamla organiserade list-jag har inte ens nån lista. Har till och med blivit så oorganiserad här borta så jag glömmer bort att skriva listor:p haha

Vad jag ville säga var iallafall att jag skrivit klart uppsatsen nu till weekendclassen. Känns inte riktigt rätt bara, för kändes nästan för lätt för att vara sant liksom. Så dåliga instruktioner ju så man inte vet vad som förväntas av en. Säkert nån plugghäst som babblat på i 5 sidor eller nåt, medan mitt knappt blev 2..
Men men, fanns inte så mycket att skriva tyckte jag.
Hade 7 frågor jag skulle ställa till en av mina värdföräldrar om två olika holidays och sen skriva en uppsats av det där jag skulle lista svaren..
Jag menar, hur anavcerat kan det vara då? Som min värdpappa säger, jag har för höga krav på mig själv:P Det blir säkert jättebra..
Och fick utskrivit mina bussbiljetter också, så nu ska väl allt vara fixat. Behöver bara packa lite snabbt imorgon.

Ska försöka att gå och lägga mig tidigt idag igen, förkylningen har inte precis blivit bättre så..
Gick och la mig halv 10 igår och såg imorse att jag fått ett sms vid 11 tiden men jag märkte ingenting. haha. Jag varknar alltid av min mobil, har den på högsta volym och precis på nattduksbordet typ en halvmeter från mitt öra. Så jag antar att det visar på hur trött jag är. Och denna veckan kommer jag ju inte få sova ut alls heller.
Ingen sovmorgon förrän nästa fredag igen tidigast.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0