Chuck E Cheese

Idag var jag, min värdpappa och de två yngsta barnen på chuck e cheese, ett av deras favoritställe:P
Första gången jag var där faktiskt! Väldig annorlunda må jag säga men ganska coolt!
För er som inte vet är det en restaurang där dem har massa spelmaskiner och andra sorts tivolispel osv överallt för blandade åldrar, dock mest för barn:P
Så där hade dem himla roligt, och så körde vi och fick bilen tvättad i biltvätten där vi fick åka igenom. Inget minstingen gillade kan jag säga! haha.
Och nu ikväll hade vi en brasa i trädgården där vi grillade lite marshmallows, och sen körde jag till starbucks med matilda en stund och pratade av oss lite.

Och nu borde jag sova men är förtfarande inte ombytt och tänkte att jag skulle byta lakan också.. På tiden för det men är så trött så jag kanske överlever med samma en natt till:P

Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0