DC-weekend

Idag jobbade jag som sagt 9-2, sen skypade jag lite med mamma och sen hann jag med att köra till postkontoret och få iväg lite kort och saker:D
Sen nu ikväll skulle jag egentligen träffat Julia och nån annan ny au pair, men kände mig så trött, och har inte varit hemma och bara tatt det lugnt en enda kväll denna veckan så passade på ikväll istället.
Grillade med värdfamiljen, yummy lax! Har inte ätit fisk på 4 månder snart så det var faktiskt riktigt gott!:D
Sen kollade vi på nån film hela familjen, planet 31 eller nåt sånt, helt ok.

Och nu har jag packat lite för helgen. Ska ju som sagt till DC med Caroline och Julia. Och Caroline hämtar upp mig vid 7.30 imorgon så ska verkligen gå och lägga mig nu!
Får inte sova ut en enda dag denna veckan verkar det som! haha. Men men, sova kan man göra när man blir gammal:)

Ha en bra påskhelg alla:) själv missar jag min värdfamiljs stora påskfirande på söndag och påskmiddagen som min riktiga familj hemma ska ha på måndag:(
Men det blir nog ändå en bra påskhelg i DC med tjejerna:)




Gonatt

Kommentarer
Postat av: Gaby

Gla' påsk!!^^ Nu får du se till å skaffa dig ett super size påskägg ;D

2010-04-03 @ 22:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0