En lat innedag..

Var ju ledig idag, eller nästan iallafall. Jobbade från 4 till halv 6, fast det var inte så mycket jobb, bara äldsta killen som kom hem från skolan, sen spelade han nåt på datorn en stund medans jag "lagade" middag (chicken nuggets och tater tots, bara att kasta allt i ugnen). Och så hjälpte jag honom lite lite med läxan som tog typ 5 min.
Sen kom min värdpappa och hämtade honom och körde honom till baseballen vid halv 6 och sen vid lite över 7 kom dem hem igen och även min värdmamma och de två minsta som hade spenderat dagen hos morföräldrarna.
Så sen gjorde föräldrarna barnen redo för läggdags och nattade dem.
Sen körde dem ut för att få lite ensamtid, så jobbade jag från 9 tills nyss nästan, runt 11, då föräldrarna kom hem igen.
Fast alla sov ju så.. tjejen blev lite orolig för hon hörde föräldrarna köra iväg, men jag gick in och sa att de skulle köra och handla bara, och så stannade jag i hennes säng och gosade lite med henne som hon ville, sen somnade hon snabbt:)

Så dagen har jag spenderat mest i sängen faktiskt med lite tv-tittande, skypande med mamma, pratande med steffie och sandra på msn:D och så massa avsnitt av the hills.. haha.
Har ju kollat igen mig så jag fattar vad som händer nu i den nya säsongen, men ville ändå se allt jag missat, så 3 avsnitt till sen är jag helt ikapp:P
Fick lite dåligt samvete av att jag bara suttit inne hela dagen.. var ju ganska så fint väder här..
Men imorgon ska det bli upp till 26 grader säger dem, och 31 grader på lördag!
så hoppas det stämmer, men så länge jag har varit här har väderprognoserna alltid stämt så:)

Nej nu blev klockan mkt för mig:P heldag imorgon, men sen är det helg:D

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0