En solig dag i parken

Idag har varit en toppendag! Morgonen gick fort och det har varit fint väder hela dagen, så var ute lite mer än en timme imorse och lekte i trädgården, sen runt 1-tiden kom min värdpappa hem med vanen så lastade vi in alla barnen och så körde jag och släppte av först äldsta killen hos en kompis, och sen lämnade vi av pappan på hans jobb, så tog jag de två minsta till en park inärheten:)
Var en superstor lekplats där och en massa barn så vi kom dit kanske halv 2 och körde inte hem förräns vid 5-tiden, haha. Barnen hade riktigt kul och var båda på så bra humör och ville knappt gå hem när vi skulle. Frågade bara om vi kan komma tillbaks imorgon igen hela tiden. haha. Men det gör jag gärna:)
Ska bli varmt och fint väder imorgon också så förhoppningsvis kan vi åka dit igen!

Sen nu på kvällen följde jag med min värdpappa och de två minsta till Target för vi skulle köpa en ny GPS och jag ville kolla på en extern hårddisk. Men köpte ingen hårddisk ändå, tack vare min vpappas iphone fick vi reda på att samma märke var 10 dollar billigare på Best Buy:P
Men den nya GPS var väldigt fin och man kan ju göra hur mkt som helst med den, så förhoppningsvis ska jag inte  köra vilse fler gånger nu:P

Nu ska jag lägga in de få bilderna från DC som jag har kvar från semestern, blir aldrig klar till det annars ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0