Förkyld..

Ja då har man gått och blivit förkyld igen för 4e gången på 4 månader nu. Bra jobbat!
Kommer ju lagom bra till weekendclassen nu i helgen också.. suck.
Så idag har varit en allmän jobbig dag. Regn hela dagen, barnen har varit lite överaktiva eftersom de var uttråkade för vi satt inne hela dagen pga regnet, och jag har inte mått bra.. så bra kombinationer där!

Har bara tillbringat kvällen hemma med att försöka ta det lugnt. Börjar få skolångest igen för att jag inte har gjort läxan till denna weekendclassen än. Måste intervjua en av mina värdföräldrar om två högtider och skriva en uppsats baserad på svaren. Men det står inte hur lång den ska vara eller hur man ska lägga upp det riktigt.. så hoppas det inte är så seriöst:P haha.
Bra jobbat av mig att spara allt till sista sekunden som vanligt:)

Nej nu ska jag ta en till airborne och gå och lägga mig fast klockan inte ens är halv 10 än.
Behöver verkligen sova ut.

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0