härlig dag

Idag har varit en ganska så skön dag. Vaknade först vid 8.15 och tänkte att jag skulle gå upp, men så var jag på toa och sen gick jag tillbaks till sängen för det var så kallt bara. Och sen vet jag inte riktigt vad som hände men jag vaknade typ 9.40 igen, så antar att jag inte var färdigsoven innan:P

Sen skypade jag lite med mamma och så, och sen jobbade jag 1 till lite i 5 då min värdpappa och barnen åkte iväg nånstans. Då kollade jag lite på tv, haha jurassic park 3 faktiskt:P var ju ett tag sen man såg den!
Sen vid halv 9 kom Julia och Mati och hämtade upp mig så körde vi till Exton där vi åt middag på appetite's on main. Sen lite i 11 hämtade vi upp en av Julias kompisar från Österrike på ett hotell här i närheten.
Hon är också au pair och är på semester med sin värdfamilj här i några dagar, trevligt så får vi en till att hänga med i helgen:)
Sen körde vi inom wawa på hemvägen och träffade andrew, en kille som mati känner. Och sen körde Julia hem oss igen, så har precis kommit hem nästan.

Så himla härligt att ha två lediga dagar framför sig nu:D Imorgon ska vi nog kolla på nån parad vid 1-tiden som jake, alex och ryan har på sin skola. Och sen på kvällen ska vi allesammans förhoppningsvis äta på cheesecake factory:)
Och på sön blir de nog som sagt Ikea, vi har fortf inte bestämt oss:P

Men nu blir det sängen iallafall!

Nattinattt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0