Hemma från DC!

Då var man 'hemma' igen från DC! Har varit en mycket rolig och solig helg:)
Hade ju redan sett det mesta i DC men såg Lincoln Memorial på nära håll denna gången och så fick jag se Declaration of Independence på the National Archives vilket jag blev glad för:)
Var bara så sjukt mycket folk i DC pga the cherryblossom festival som är där nu.
Helt overcrowded överallt och köer till metrostationerna långt upp på gatorna!
Men vi hade iallafall väldigt tur med vädert och det har varit runt 25 grader skulle jag tro nu enda sen i onsdags!
Brände mig som in i igår eftersom jag glömde ta solkräm på, lämnade bara allt i bilen när vi kom fram till hotellet och tog metron in till DC, sen kom vi inte tillbaks förräns halv 11 på kvällen eller nåt. Så blev en heldag i solen där vilket min känsliga hud inte riktigt gillade! haha.
Men idag tog jag iallafall Julias solkräm som var 50, men vet inte om det hjälpte ändå, känns som jag bränt mig mer iallafall..

Körde ifrån hotellet 17.15 idag iallafall för vi tänkte att det kunde vara lite köer på motorvägarna och så kunde det vara skönt att komma hem i tid, men det var sjukt mycket trafik och superlånga köer överallt, så istället för att komma hem vid 8 som jag trodde vi skulle vara, kom vi hem typ lite över 22, haha..
Stannade iförsig snabbt på Wendy's för att köpa med mat, men körandet tog ändå nästan 4,5 timmar, och ivanliga fall tar det typ 2,5-3 timmar..

Så är supertrött nu och vill bara sova. Har nyss kastat ut en massa stinkbugs från mitt rum, urk, det är det jag hatar med värmen! Dem är överallt, spelar ingen roll vart man än går!
Vet att dem är ofarliga men dem är äckliga och låter så högt, och så kan dem faktiskt bitas och mosar man dem stinker dem ju så det får man ju inte heller göra..

Usch ja.. fast jag är så trött så förhoppningsvis kommer jag inte ens vakna om det sitter en på min näsa..
Lägger in bilderna imorgon och skriver mer om helgen då:)

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0