hemsk dag

Usch jag är så trött, ledsen och irriterad och allt på samma gång.
Har varit en urjobbig, lång, hemsk dag bara helt enkelt. Barnen har inte varit på sitt bästa humör vilket är förståeligt då det varit ganska dåligt väder idag också och de är helt enkelt rastlösa av att inte ha kommit ut på ett par dagar nu.
Sen hände det en sak här som mina värdföräldrar var tvungna att fixa, vilket gjorde att jag jobbade över några timmar. Helt ok med mig men just idag var en dålig dag bara.
Är glad att den snart är över och hoppas morgondagen blir betydligt bättre..

Sitter och kränger mitt svenska godis nu och ska kolla på tv en stund, men har en känsla av att det inte blir så länge för kan knappt hålla ögonen öppna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0