jobb & shopping

Idag var det sjuukt varmt igen. Jag vet, ska inte klaga, det är hur härligt som helst, men ja, lite föör varmt ändå:P Men var skönt för kunde vara ute med barnen hela dagen och dem sprang i vattenspridaren osv och verkade ha väldans skoj:)

Sen nu har nästan nyss kommit hem från lite kvällsshopping med Matilda:)
Körde till king of prussia runt halv 8, och dem stänger 9, och det är typ omöjligt att bara kolla snabbt där, så det blev lite lagom stressigt! haha.
Hann nog bara in i 2 affärer eller nåt, sen fastnade vi en lång stund på charlotte russe såklart:P
Handlade först ett par skor i en annan affär, och sen på charlotte russe handlade jag 3 st byx-klänningar.
Helt otippat för mig, har aldrig gillat byxklänningar och aldrig tänkt att jag skulle ha det på mig faktiskt..
Trodde först det var en klänning som jag testade bara sen när jag tog den över huvuder förstod jag att det inte var riktigt rätt:P
Men dem var iallafall supersköna och väldigt söta, också var det 25% på alla, vilket jag inte visste förräns jag betalade, så det kostade totalt typ 40 dollar för alla 3! (ca 280 kr), och skorna kostade 25 dollar vilket är typ 175 kr, (för er som inte orkar räkna själv:P)


Och jag har till och med varit så duktig så jag nyss tog bilder på allt;D




Inte alls min stil, men ändå väldigt mycket! haha




Kommentarer
Postat av: Olivia

Byx-klänning eller inte..ja.. de var jätte söta i alla fall. Du ser säker ut som en riktig pingla i dem :D hehe

2010-04-08 @ 14:45:56
URL: http://baivilo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0