Long Island

Så imorgon bär det av till weekendclassen på Long Island. Hoppas det kommer bli lite kul, eller att dem iallafall har lika bra mat som vi fick i Baltimore på weekendclassen där:P haha.
Tar tåget härifrån kl.10 på morgonen till philly, sen bussen till NYC, och sen tåget från Pennstation till Hickesvillestation eller vad det nu hette.. Så blir en dag på resande fot. Hoppas bara att megabus kan vara i tid för en gång skull så jag slipper komma försent.

Nu ikväll har jag varit på Minellas med matilda och Julia.F bara. Ätit smarrigt och babblat av oss lite. Idag hade jag en jag-hatar-usa-dag, haha har klagat på allt hela dagen känns det som och kände mig bara så himla irriterad på allt. Och då är det alltid skönt att prata av sig lite till folk som är i samma sits:)

Tänkte att jag skulle få sova många timmar inatt men nu hade jag massa mail och saker att svara på så nu blev dte inte så iallafall.
Men men, behöver inte gå upp 6:50 som vanligt iallafall, utan 8 lär räcka!

Tar inte med mig datorn under helgen eftersom jag inte har nån aning om hur det ser ut där eller hur mitt schema kommer vara. Så ingen eller väldigt dålig uppdatering under helgen.
Återkommer på måndag nångång skulle jag tro eftersom jag nog kommer vara lagomtrött på sön kväll när jag kommer hem vid 11 eller nåt! haha

Gonatt & trevligt helg:)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Åh vart någonstanns på Long Island är det du tar helgklasser? :)(och vilket ämne?)

2010-04-19 @ 21:08:13
URL: http://plajnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0