Middag på Christopher's

Kom nyss hem från middag och sen lite kvällsshopping på cvs med Matilda:P haha
Hämtade upp Matilda strax efter 7 och sen körde vi till Christopher's i Wayne där vi mötte upp Julia som kom tillbaks från Österrike igår:)
Lite förvirrande kanske med alla Juliorna som är här omkring. Så tror jag ska kalla dem Julia.Ö (från Österrike)och Julia.F (fran Finland), så kanske det blir lite lättare?:P haha.
Lyxigt för Julia iallafall att hennes värdfamilj också är från Österrike så dem var på semester där nu i 2 veckor typ och åkte skidor och så och Julia fick såklart åka hem och träffa sin familj också..

Har haft en superkväll iallafall med mycket skratt! Alla servitörer på restaurangen vi åt är ganska unga, typ i vår ålder eller vissa till och med yngre skulle jag tro. Och där är en hel del snygga killar;) haha.
Så vi spanade in en del och pratade med en av servitörerna där som tyvärr inte var så snygg, men väldigt trevlig:P Och sen var vi lite smålöjliga och skrev trevliga meddelanden på servetterna som vi lämnade vid notan, och lovade att vi snart skulle komma tillbaka;) haha.
Verkade iallafall inte som att dem som jobbar där skulle ha nåt emot det, alla vinkade och var övertrevliga när vi skulle gå:) haha, Så ja, we'll be back soon!

Sen påvägen hem stannade jag och Matilda på CVS och skulle köpa smink och lite annat, haha.
Kom ut lite fattigare och körde sen hem Matilda och sen hem mig själv:P
Är svintrött nu efter helgen och måndagar är väl inte precis min favoritdag heller.. Tänkte först bara vara hemma och ta det lugnt, men nu är jag glad att jag gick ut:D

Men nu kallar sängen! Får bli uppdatering om DC imorgon istället.. om jag nu hinner då..
Vi ska ut och äta typ hejdå middag med Caroline imorgon så :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0