parken, musikal och the hills

Idag har varit en mycket bättre dag än igår:) Började inte förräns 9 så fick lite sovmorgon, sen körde vi till min värdpappas jobb där vi lämnade av honom och sen körde jag och de två minsta till parken.
Var ganska så kallt idag och riktigt blåsigt! men vi stannade ändå typ 1½ timme för barnen hade så kul:)
Sen körde vi hem för lunch och naptime, men sen direkt när jag väckte barnen ville dem tillbaks till parken, så vi körde dit och lekte en timme till innan vi var tvungna att köra hem för att vara hemma när äldsta killen kom med skolbussen.
Sen lagade jag middag och barnen lekte lite, föräldrarna kom hem, vi alla åt,  och sen kl 7 var det dags för en konsert/musikal, för äldsta killen på hans skola, så jag följde med och kollade:)
haha riktigt söta var allihopa! Mikrofonen fungerade inte riktigt och det är inte alltid så lätt att förstå vad barn säger eller rättare sagt sjunger här, så förstod inte så mycket, men det var kul att se ändå:P
Sen åkte vi hem och åt glass, och resten av kvällen har jag spenderat med att kolla på gamla avsnitt av The Hills eftersom jag kommit helt av mig den sista tiden, och nu har det ju börjat här igen med sista säsongen!

Imorgon är jag ledig på dagen som det ser ut nu, min värdmamma måste jobba på fredag istället så vi byter dagarna bara. Så jobbar heldag på fre istället och antagligen halvdag imorgon, förmodligen kväll, om det inte blir lite på lördag under dagen istället. Spelar inte mig så stor roll så.
Har ju sovmorgon imorgon iallafall:)

Men nu är det way past bedtime for me:P ska bli såå skönt att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0