regn

Har regnat hela tiden sen sist jag skrev.. var åska innan också. Såg nyss på väderprognosen att det ska regna lite imorgon också och sen hela söndag verkar det som och mån, tis:( hoppas det ändras..

Har bara suttit i sängen med dator i knäet sen jag slutade. Lyssnat på musik och försökt att inte höra barnens gråtande/skrikande där nere. När man inte mår toppen och inte de heller för den delen, har man fått lyssna på tillräckligt under mina 10 jobbtimmar idag.
Vid 8 ska jag köra och hämta upp Matilda så får vi se vad vi ska göra. Jag gissar på starbucks eller Paoli diner:P

Hade lite tråkigt medan jag satt här så pysslade lite med header. Fast de blev inge bra denna gången heller, och alldeless för liten blev det visst. Men, men får duga för tillfället. Ska fixa om allt nångång i framtiden när jag har tid/känner för det:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0