regn

Just nu öser det ner ute. Är inte precis förtjust i regn men det är riktigt skönt att det regnar nu, för förhoppningsvis blir det lite svalare imorgon då.. Lite störigt bara för jag hör knappt TVn, haha.
Idag tog jag barnen till parken i eftermiddags och sen till biblioteket en stund, annars har vi mest lekt hemma i trädgården.
Nu på kvällen har jag bara varit hemma och gjort ingenting. Kollat på tv och latat mig. Kändes välbehövligt:P
Är ledig imorgon och på lördag och jobbar nog 5 timmar på söndag.
Lite störigt för vi skulle nog ha en heldag på mallet då jag, matilda och julia.. är ju den enda dagen i veckan som vi alla är lediga samtidigt..
Menmen, hoppas det är på morgonen så jag är ledig sen mot eftermiddagen. Sen på kvällen ska det vara lite kalas här hemma för lillkillen som fyller 2 på måndag.

Nu ska jag kolla klart på mitt inspelade avsnitt av desperate housewives, sen blir det tidigt i säng idag och sovmorgon imorgon:D
Vad hände med Grey's egentligen? det var ju nyss nya avsnitt så satt helt redo här vid 9 men så var det ett avsnitt som visades för nån vecka sen istället? och enligt hemsidan är det ett gammalt avsnitt nästa vecka också, men samtidigt gör dem reklam för "all new episodes thursdays 9/8 central".. hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0