snart helg igen!!

yay, snart helg igen. Ska bli sköönt. Helt slut efter denna veckan! Sovmorgon 3 dagar nu iallafall:D
Börjar vid 1 imorgon tror jag och slutar väl 6 då antar jag. Har ju 5 timmar "kvar" om man nu ska va uppe i 45...

Ganska lugn dag idag. Tog barnen till en lekplats i en park i eftermiddags en stund och sen nu ikväll efter jag slutat följde jag med värdfamiljen ut och åt glass bara. Sen har jag tillbringat kvällen i sängen framför tvn heelt död. Så ska bli skönt att få sova tills man vaknar imorgon! eller tills nån skriker där nere:P

Vet inte riktigt vad helgens planer är än.. skulle till cheesecake factory imorn men det blir nog på lördag istället. Sen ville vi till Ikea, outletsen, testa en annan restaurang vi sett som verkar mysig, osv osv. Och sen utgång på lördag.. men nu blir det ju nog cheesecake då istället.. så får väl se vad som händer:P

Nu ska jag kolla klart på desperate housewives från förra veckan sen stupa i säng!

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0