Sommarvärme

Idag har varit en riktig sommardag! Supervarmt, kanske 25 grader eller nåt. Höll nästan på att svimma ju!
Tog alla barnen till lekplatsen i parken igen idag efter lunch och naptime. Men var så himla mycket folk där, och så var vi helt fel klädda för vädert eftersom det var ganska kyligt först imorse. Så alla hade jeans på sig och långärmat typ. Jag hade svarta jeans och mina svarta vinterboots! haha, smart!
Så stannade bara ca 1 timme, sen körde vi hem och åt lite glass och bytte om till shorts och t-shirts, och sen körde vi och hämtade upp min värdpappa från hans jobb och sen körde vi till en stor byggvaruhus affär typ och handlade sand till sandlådan i trädgården.
Sen hem och åt middag och sen följde jag med hela min värdfamilj till en stor typ mataffär som jag glömt vad den heter nu. Man måste iallafall vara medlemmar för att komma in där, är typ som en stor lagerlokal där dem säljer allt möjligt i family/bigpacks och mycket billigare.

Sen kom vi hem därifrån runt nio, och då kom Caroline och Julia över en snabbis så kollade vi på Grey's anatomy tillsammans och snackade lite.
Imorgon jobbar jag 9-14:00, och sen på eftermiddagen/kvällen hade jag tänkt att försöka ta mig till postkontoret och äntligen posta lite saker som legat här sen förra helgen. Problemet är ju att postkontoret stänger 5 och jag alltid slutar halv 6.
Men hoppas jag kan ta bilen imorgon efter 2 så jag äntligen får iväg det.
Senare på kvällen ska jag kanske följa med Julia och en annan au pair nånstans och shoppa lite eller nåt.. Får se vad som händer!

Men nu ska jag sova för klockan är redan halv 12 och jag hade tänkt sova länge och ha lite sovmorgon men det blir ju inte så mycket av det nu precis..

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Vad jag inte skulle göra för 25 grader, låter ju ljuvligt. Här har det varit 8-10 grader, inte så dåligt...blir bättre och bättre.

Något speciellt som du ska hitta på nu till påsken?

Anyways, ha en riktigt mysigt glad påsk!!

2010-04-02 @ 17:55:56
URL: http://baivilo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0