Helgen

Igår blev inte rikitgt som planerat, men det blev bra iallafall:)
Julia var tvungen att jobba så vi kunde inte åka till paraden, istället hämtade jag upp Matilda så åkte vi och handlade kaffe och sen glass på Rita's, muuum:D
Sen vid 3 började matilda jobba igen så då åkte vi tillbaks. Sen var jag bara hemma några timmar och gjorde inte så mycket. Sen vid 5-tiden följde jag med min värdpappa en sväng till wallmart där jag handlade lite halvfula men välbehövliga ballerinaskor för 11 dollar:P haha. Och Lady gagas skiva som dessvärre var sönder innuti så får åka och byta den..

Sen hämtade vi mitt äldsta värdbarn från ett födelsedagskalas och sen körde vi hem igen.
Jag fixade till mig lite och så, och sen vid 9-tiden kom Julia, Chrissy och Matilda och hämtade upp mig.
Vi körde till wayne och hämtade upp jake och alex, och sen körde vi till cheesecake factory!
Var 45 mins väntetid.. så inte så farligt väl. Men sjukt störigt att man inte kan ringa och boka bord..
Åt min favo chicken and biscuits, och såklart chocolate mousse cheese:D yummy!
Sen körde vi tillbaks killarna till deras skola och sen körde julia hem mig och mati.

Idag vaknade jag vid 9 av mitt alarm, hade planerat att göra nåt på förmiddagen, så ställde klockan för säkerhetsskull men snoozade tills matilda smsade och väckte mig igen 20 min senare, haha.
Men blev inte till att vi hann göra nåt iallafall innan Julia och chrissy kom och hämtade upp oss vid 12 tiden.
Skulle egentligen på paraden på killarnas skola idag istället, men eftersom det regnat konstant sedan igårkväll, och fortfarande öser ner, så blev paraden inställd..
Så istället åkte först vi 4 tjejer och åt lunch på Chili's, och sen körde vi och hämtade upp killarna. Körde till nåt café i wayne en snabbis, och sen var vi tvungna att lämna av Matilda hemma eftersom hon skulle träffa hennes nya värdfamilj igen. - som hon nu tackat ja till, så hon kommer stanna i området!!:D
Så då körde vi andra till en park i närheten och bara tog en promenad och töntade oss på lekplatsen lite, haha.
Sen körde vi till Starbucks och satt där ett tag, innan det var dags att köra till Exton och lämna av chrissy hos sin värdfamilj som väntade på henne på en restaurang där.
Sen var vi tvungna att köra tillbaka killarna igen eftersom de var tvungna att "signa in" (eller vad de kallade det:p) vid halv 7 igen.. men så är det väl att gå på en militärskola!
Sen körde vi hela vägen tillbaks till malvern igen och hämtade upp matilda, haha.
Och då var vi hungriga igen och skulle hitta nån restaurang, men det finns inte nån riktigt bra i närheten, så körde nästan hela vägen tillbaks till wayne igen för att gå på Paddock där, en mysig restaurang vi tänkt testa ett tag nu!
Så det var gott och trevligt:)

Och sen nu körde julia hem mig och mati igen så kom nästan precis hem. Sjukt trött är jag, och fattar inte vart helgen har tagit vägen igen. Var nyss fredag och jag satt här och tänkte att jag hade hela helgen framför mig, och nu är det söndag kväll igen?!
aja, vi vet ju hur fort veckan går och snart är det helg igen! Hoppas verkligen inte det ska regna hela dagen imorgon och på tisdag också bara:(

Några bilder från helgen!

                                                                     Jag och matilda:)


ballaste bilderna, hahaa


Chrissy och Julia, haha



Nu åskar och blixtrar det här, och jag fick nyss en stöt genom datorn kändes det som, haha.
Så dags att sova!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0