Tillbaka

Tillbaks till min underbara säng som kommer kännas hur stor som helst inatt även fast den inte alls är speciellt stor. Men väldigt mysig och bekväm dock:)
Var ju 4 st au pairer som delade rum under weekendclassen med bara två "fullsize beds", och en fullsize bed här är enligt mig bara för en person för det är typ en 1,20 säng eller nåt, möjligtvis 1,40. Men ändå för liten för att dela med en främling. haha.
Helgen har varit bra iallafall. Det var inte allt för tråkigt! Trevligt folk och ganska god mat iallafall! Och klassen var helt ok!
Har varit en lång dag så är svintrött nu. Fick sluta redan 2 idag, (skulle egentligen varit vid 4), så var tillbaks i NYC redan vid 3, och min buss gick inte förräns 6.40.. Försökte få ändrat till en tidigare buss men allt vart fullt så fick vänta.
Gick runt lite med en annan tjej från weekendclassen ett tag och sen fick jag underhålla mig själv ett tag.
Låter knäppt att säga att jag var uttråkad och ville åka "hem" från NYC. Trodde jag aldrig jag skulle säga.
Men berodde på att jag var trött och irriterad och hade en sjukligt tung weekendbag som axelväska att släpa på.
Och så var det riktigt kallt och började tillslut regna lite..

Men nu måste jag sova för har blvit ännu värre under helgen med förkylningen och allt. och nu är min värdpappa plus yngsta värdbarn också sjuka, så blir nog en kul vecka... :P

Gonatt


Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en fin dag. :)



ps. jag har skönhetstisdag i bloggen imorgon. alla som skickar in tips/bilder blir länkade (mail: [email protected]). läs mer i bloggen under kategorin skönhetstisdag.



kram

2010-04-19 @ 06:34:08
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: caroline

Jag var också inne i NYC på från klockan ett till halv sex! Och jag var själv.. jag skulle ju ha ringt dig så kunde vi ha träffats!!

2010-04-19 @ 06:38:25
URL: http://carolinelagerblad.blogg.se/
Postat av: two olsson sisters

Wow, du är au pair! Men vad häftigt^^ Första gången jag kommer in på din sida! Måste bara fråga hur du tycker det går att vara aupair?^^/Emma.

2010-04-19 @ 06:57:45
URL: http://www.twoolssonsisters.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0