Tråkig

Igår kände jag inte alls för att skriva. Var inte en speciellt bra dag. Mådde inte bra på hela dagen pga förkylningen mm, och min värdpappa är fortf sjuk med var på jobb ändå, och minstingen är också sjuk fortfarande och nu börjar tjejen också bli snuvig.
Så var bara hemma på kvällen och tog det lugnt och gick och la mig hyffsat tidigt. Kollade på idol med värdfamiljen och sen pratade jag en lång stund i tele med matilda som inte heller mådde så bra.
Och nu ska hon antagligen också byta familj och kommer väl då också lämna området:( Hon vill gärna stanna i trakterna, så ska försöka få en familj i närheten vilket jag håller tummarna för!
Känns som jag också får börja om lite varje gång eftersom folk åker här ifrån hela tiden pga av rematch, förlängning osv,.. så precis när man börjat lära känna folk lite bättre försvinner dem:( riktigt trist..
Så hoppas iallafall på att mati kan stanna i närheten.

Och nu började de nyss regna ute också. Inte hela världen, men dagen känns så mycket längre när det regnar och vi inte kan vara ute och leka.. finns det ens galonbyxor här eller vad det heter?
Har aldrig sett någon vara ute här när det regnar lite.. haha.

Och jag hoppas hoppas hoppas att mitt paket som mamma skickade för snart 2 veckor sen ska komma idag eller vädligt snart! Behöver verkligen godiset som finns där i! så hoppas verkligen inte det kommit bort.
Fast det underlättar ju om man sätter på alla klistermärken och lappar som ska sättas på, MAMMA:P

Nej nu ska jag fixa nån lunch och sen väcka barnen!

Kommentarer
Postat av: Gaby

lol Det började regna här bara för några minuter sedan^^ Fast nu haglar dert istället>>'

Håller tummarna för att ditt packet anländer snart så du får din energi ;D

2010-04-21 @ 23:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0