woohooo!!

Efter 2½ veckors väntan kom paketet som mamma skickat till mig äntligen med ett plan över atlanten och landade i min brevlåda idag:D
Så nu blir det godis, godis, godis hela kvällen:D Allt kommer vara slut inom några dagar om jag känner mig själv  rätt!

Idag har det regnat heela långa dagen. Började regna i lördags eftermiddag eller nåt och har regnat konstant sedag dess. Så börjar bli lite tröttsamt nu..
Så idag har vi bara lekt inne, kollat lite på tv och målat med fingerfärg. Fast efter ett tag var inte pappert lika intressant att måla på lite så båda började kladda in färgen på sina kroppar.. haha.
Självklart försökte jag stoppa det först, men när jag vände mig bort 5 sek för att ta mer färg var dem redan inkletade i färg på hela magen och låren, haha.
Tur att jag var smart nog att ta av kläderna iallafall så dem bara målade i blöja.
Sen blev det ett bad efteråt som absolut var nödvändigt...


badvattnet när färgen börjar gå av:P


måla måla måla


Mr sippi :)


mums mums muums!!

Nu är det dags för en dusch och sen bär det av att hämta upp Matilda och sen hem till Julia och kolla säsongspremiären av One tree hill och Gossip girl:D


Kommentarer
Postat av: Emilie

Åh vad roligt att du var på just LIU och tog din weekendclass :) Längtar verkligen supermycket tills det är dags för mig att åka dit. Såg du typ cafeterian och såna saker? Och klassrummen? Vad tyckte du om dem ? :) Celebration of holidays and american culture lät som en rätt rolig klass. Rolig som i att dem har en sån :P Är den anpassad för oss utlänningar eller hur tänkte dem? :)



Ha det så bra!

2010-04-27 @ 19:58:17
URL: http://plajnis.blogg.se/
Postat av: Linnéa Kjellberg

Oh, herregud vad sugen på Nöt-Créme jag blev!

2010-05-04 @ 21:44:28
URL: http://kjellbergen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0