Ännu en helg har passerat

Jag skäms lite över att jag helt glömmer bort bloggen hela tiden.. Men jag lever iallafall och skriver såfort jag kommer ihåg:P
I fredags var jag på en salsa cruise i Boston men camilla, au pair från Brasilien. Den var sådär, lite besviken på båten som var ganska gammal o luffig, maten va blää osv. Och det tro 3 jäkla timmar att ta sig hem tack vare att vi precis missade vår subway och fick vänta nästan en timme på förseningar osv. Sen hade vi parkerat vid vår counselors hus så gick av där sen fick jag köra camilla hem och sen mig själv, haha, så var väl hemma runt 2 och kryssningen slutade 11..

I lördags följde jag med min värdmamma och barnen till Canobie Lake park, en nöjespark i New Hampshire. Var kul fast dock kunde vi ju inte åka så mycket eftersom det mest var att hålla koll på barnen och se till att dem hade kul.. Pappan var tyvärr sjuk så kunde inte följa med.. hade nog varit lite lättare om vi varit 3 vuxna som kunde turas om o passa barnen och åka.. Men, men.. kul ändå. Åkte runt 10 på morgonen dock och var ganska så trött från dagen innan med blåsor överallt på fötterna.. haha. Och vi kom inte hem förräns 9 på kvällen..
Skulle egentligen sovit hos en kompis men jag var så sjukt trött så blev att jag somnade framför tvn hemma i min säng kl 10 istället.. haha.

Sen igår åkte jag, Michelle och 3 av hennes kompisar också från sydafrika till outletsen som ligger bara en bit härifrån:) Gick där i flera timmar men nästan ingen handlade något.. haha.. men det var kul att se iallafall och vi åt en braklunch på Ruby Tuesday med värsta burgarna och endless french fries.. fy vad illa jag mådde efteråt.. haha, var knappt hungrig på hela dagen sen. Men vi åkte ändå och handlade lite mat när vi kommit hem och Michelles kompisar kört hem. Sen så lagade Michelle mat åt oss hemma hos sin granne. Så blev middag och filmtittande - The last song. haha, stackars killar hade inget att säga till om:P men jag tror dem gillade den ändå, verkar vara mjukisar:P

Och det har regnat konstant sedan i lördags kväll.. börjar bli smått trött på det nu kan jag säga..
Men nu ska jag bara vänta på att barnen vaknar.. efter att dem äntligen somnade till sist....
Sen ska vi återlämna lite saker på biblan sen gå på en puppetshow där.. ändå soft.
Sen blir det väl en film när vi kommer hem och så är dte ju måndag vilket innebär köttbullskväll som jag är ansvarig för:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0