Hejhopp

Denna veckan har gått ganska fort, redan torsdag imorgon! Har inte hänt nåt speciellt..
Idag var jag på the childrens museum hur länge som helst med barnen och bara lekte, sen lekte dem lite ute här med kompisar, samma som igår och dagen innan.. och i måndags var vi på biblioteket lite om jag inte nämnt det. Lånade lite böcker och filmer och så.
Igår var jag på mitt första clustermöte här som jag måste erkänna var inget vidare. Min counselor är väl 65+ någonting.. Mötena är tydlien alltid hemma hos henne och vi satt i hennes typ vardagsrum eller "finrum" eller vad det nu var och pratade lite. Var bara jag och 3 andra som kom dit. Ingen AC, bara en fläckt i taket som hon kom på att hon faktiskt kunde sätta på efter en timme eller så..
Sen bjöd hon på lite snacks som var typ jordgubbar, vindruvor, kex och sånt, på små porslinstallrikar som vi satt och åt i "finrummet" och pratade. Kändes typ som ett teparty... haha.

Jag är ju van vid en ganska så ung counselor som alltid hittar på ganska så roliga saker som snowtubing, phillies baseballgame, basketmatch, gratiskonsert osv. Har aldrig ens varit hemma hos henne efter mer än 7 månder i det clustret.. haha. så ja.. lite skillnad:P
Men, den 20 aug är det iallafall en salsacruise som vi ska på som går från Boston hamn, så det blir nog kul:)

Så, torsdag imorgon, ska kanske till Ikea på kvällen.. på dagen vet jag inte riktigt än, poolen kanske om vi har lust. Sen på fredag kommer Elin och hälsar på:) Känns som jag nyss åkte ifrån malvern, men kul med besök så snabbt även om det inte var mig det var meningen att hon skulle hälsa på från början:P men bra att det löste sig såhär:)

Nu ska jag gå ner och se om maten har levererats.. huungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0