onsdag

Äntligen är denna dagen över. Inget vidare var den! Och jag mår fortfarande lite sådär, tror jag håller på bli sjuk eller förkyld åtminstone.
Så, annars inget nytt precis.. det regnar fortfarande...
Märker att barnen börjar bli smått galna av att sitta instängda i huset nu så mycket pågrund av det kassa vädret, och jag också..
Vi åkte iallafall till the childrens museum där mamman hade skrivit upp dem för att göra lanterns, typ små lyktor utav en tom läskflaska.. ska tydligen vara nån parad på lördag då alla barn ska ha sådana så..
Men dem gjorde allt på 5 min sen var dem uttråkade med det och ville åka hem.. så blev bara en snabbtur.

Det känns som jag börjar få hål i tänderna:( tandvärk med jämna mellanrum.. dumma amerikanska mat! och dricka.. dricker nästan bara juice, lemonade eller läsk ju. Mitt eget fel men vi har alltid så mycket läsk hemma och nu när dem vet vad jag gillar köper dem alltid hem massor av det.
Snällt mot mig men elakt mot mina tänder...:P

Förresten igår så hade jag haft mitt körkort i exakt ett år!:D Tänkte säga gud vad snabbt tiden har gått.. Men så känns det inte alls på ett sätt. Känns som jag har varit iväg hur länge som helst och som att jag har haft mitt körtkort för alltid.. typ. haha.

Nu blire lite tvtittande sen sängen. Städerskorna kommer tidigt imorgon så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0