regn regn regn

Jaadå det regnar fortfarande. nonstop sen i lördags kväll. Helt otroligt. Och ska regna imorgon också vad dem säger.. kul kul!
Idag så körde jag barnen till dagis på morgonen, sen körde jag till banken och fixade en sak och sen till Target och handlade lite. Köpte äntligen ett par ordentliga gympaskor, så nu kan man äntligen börja träna eller iallafall promenera eller springa.. good luck med det säger jag:P haha. Nej men allvar! får skärpa mig nu!

Sen skypade jag lite med mamma som klagade på att jag uppdaterar här rent för sällan.. så jag ska försöka skärpa mig med det också...
Och sen i eftermiddags efter jag hämtat barnen lekte vi bara lite här hemma sen åkte vi till Mc donald's där dem lekte ett bra tag på innelekplatsen.. Sen blev det hem och kolla lite film.
Har inte mått så bra nu på eftermiddagen/kvällen så efter jag slutat fick det blev en nap innan middagen och sen följde jag med pappan och handlade massa glass till alla.

Och nu sitter man här, helt slut är jag. Kollar på Tillbaka till framtiden 2. Älskar dem filmerna:P
Men ska nog ta och sova redan så jag orkar med 10-timmars dagen imorgon..

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0