seg

Jag är så seg och trött hela tiden! Igårkväll låg jag och kollade på tv, sen efter 11 minns jag inte mer.. Vaknade 1.45 och då var lampan fortfarande tänd och tvn på.. detta börjar bli en vana... haha. paatetiskt eller vad:)
Sen vaknade jag typ 100 gånger imorse av att barnen sprang omkring och skrek tidigt... sen när jag väl lyckades somna om igen när dem gått hemifrån så smsade mamma och väckte mig.. Trodde jag hade glömt henne på skype. Men klockan var ju faktiskt bara 10.20 en lördag morgon:P
Så tog det lite lugnt på morgnen, skypade och så. Sen blev jag sjukt uttråkad och jag vaknade på riktigt kasst humör imorse av nån anledning.
Så bestämde mig att det var dags för lite shopping.. hade inte varit till ett mall på superlänge känns de som.
Men jag hann inte kolla upp så mkt innan internet freakade ut igen och slutade funka.. då var jag ganska lack kan jag berätta.. typ som mitt lilla utbrott jag hade med matilda och elin nere i subwayn i Philly:) haha.

Men hann skriva ner en adress iallafall så fick ta det mallet. Körde lite vilse såklart, men det hör ju till såhär i början:P missa lite exits och så.. precis som jag gjorde första gångerna till king of prussia..
Kändes som jag var där superlänge men jag hann bara med typ två affärer ändå.. Hittade ett Charlotte Russe så där spenderade jag en låång stund och handlade en skjorta, en tröja och ett linne:) Allt för bara 18 dollar eftersom jag också hade ett presentkort där sen min födelsedag.

Sen körde jag hem, och sen bar det iväg nästan direkt med värdfamiljen till nån lantern sak dem hade här.. typ en parad med alla barn i staden o föräldrar som bar på små egentillverkade lyktor.
Sen var det lite musik och fika och sånt utanför biblioteket efter promenaden..

Så känner mig helt slut nu igen. Skulle antagligen kunna gå och lägga mig nu och sova tills 10 imorgon..
Men vi ska iväg strax efter 8 imorgon så det går ju inte.. Men ska nog bli kul! Vi ska till Mystic i Connecticut och möta upp en kompis till min värdmamma och hennes familj, så ska vi gå på nåt akvarium, äta på en pizzeria där filmen mystic pizza eller vad den hette tydligen spelas in.. och sen ska det finnas nån svensk affär också i närheten som vi nog skulle till:)

Så nu blir det väl lite tv och sen sängen.. yaay, vilken livad lördagkväll:P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0