dan före dopparedagen..

Julafton imorgon dådå. Känns helt overkligt? Var nyss sommar o allt o sen kom hösten plötsligt och nu är det jul igen? Känns som inte alls länge sen jag firade förra julen här...
Har fortfarande ingen julkänsla överhuvudtaget vilket känns lite trist. Spelar ingen roll hur gammal jag är men varje år känns det lite speciellt såhär kväll före julafton. Men ikväll - inget alls.. imorgon skulle kunna vara vilken fredag som helst.
Men, men, nästa år blir riktig igen så den får man se fram emot:) och jag längtar sinnes till nästa fredag! bara en vecka till nyår nu ju, som ska firas i neeew york:)
Snöade jättemkt igår igen o lite idag.. så är väl lite mer än 2 dm nu eller nåt. Men det är ganska varmt o soligt om dagarna så det smälter hela tiden, och vägarna är fina så då är det lugnt för min del:)

Farföräldrarna kom idag så nu bor dem i mitt rum för några dagar o jag sover i tjejens rum. Lite småjobbigt, men är bara ett par dagar så ska väl gå bra!
Imorgon ska vi mest laga mat.. vet inte vad vi ska äta men vet att min värdmamma hade köpt en skinka.. resten får väl bli en överraskning helt enkelt! Dem äter inget speciellt traditionellt iaf har dem sagt.. olika varje år.
Så imorgon kommer deras bästa vänner hit över på middag med sina barn o deras au pair. Och på lördag blir det presentöppning på morgonen o sen på kvällen eller nåt tror jag dem ska över till sina kompisar på middag eller nåt.. och kanske jag.. vet inte riktigt. Får se vad alla andra ska göra!

Men nu ska jag gå o lägga mig, sinnes sjukt efter denna vecka av nån anledning. Hoppas iallafall att alla där hemma o alla här får en riktigt god jul!:)



Förra julen i pennsylvania var ganska crazy med allt folk o alla presenter, men en riktigt bra jul:)
hoppas denna blir lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0