Ett år i USA!!

Hur sjukt är inte det egentligen?? 1 år har jag varit här idag.. Kan inte fatta hur snabbt tiden har gått..
Bara 6 månder till! Som antagligen kommer gå sjukt fort dem också!

Hemma från South Carolina nu iallafall vilket är väldigt skönt! Hade roligt och det var kul att få se lite av den södra delen av landet. Men ändå skönt att va "hemma" måste jag säga..
Vi körde bla till Charleston en dag, gick på akvarium, åt på en jättecool, god brasiliansk restaurang, gick i en alligatorpark osv. Så kul vecka vart det ändå:)

Men jag är lat idag och vill inte göra annat än ligga i sängen och kolla ikapp serier som jag missat under veckan nu innan jag måste hämta upp barnen igen..
Så får bli en bättre uppdaternig senare helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0