lite update...

hejsvej. lite dålig update sådär på sistone kan man väl säga.. Vet inte riktigt vad jag har pysslat med men har inte haft så mycket tid framför datorn.. Kan inte ens minnas sist jag kollade på tv heller.. haha, väldigt olikt mig där!
Minns inte ens när jag uppdaterade sist men..
Förra helgen var jag först med Nina och svenja till Ikeas julbord, och sen hem till Nina och fixa till oss. Sen körde svenja in till boston där vi var bjudna på en fest i nån lägenhet. Kändes lite trist först för var inte så mycket folk, bara de två killarna som bjöd in oss och typ 5 andra pers.. Men sen efter en halvtimme eller nåt kom kanske 15 pers på en gång om inte fler.. haha. i en pytteliten lägenhet.. eller inte såå liten men för liten för allt folk.. men det var kul!
Jättemycket härligt folk från alla delar av världen:) så var en najs fest! Körde hem strax efter 5 på morgonen och sen sov vi hos nina.
Vakna på lördagen o körde till subway för lunch för vi var så sjukt hungriga så kunde inte vänta. Sen direkt efter körde vi tillbaks till Boston igen och åt "brunch" (som det egentligen skulle va, haha) med några av killarna från festen.
Sen blev det bara tillbaks till samma lägenhet som festen var i kvällen innan och hänga lite där.
Körde hemåt vid 9 eller nåt för svenja skulle jobba dagen efter. så blev ett stopp på cheesecake factory först för då vart vi hungriga igen:P
Sen hem till Nina igen.. vaknade ganska tidigt dagen efter och åkte hem. Blev till att baka lussebullar för mitt clustermöte som var samma efterimddag.

Bästa clustermötet so far får jag nog säga! Hade ett holidayparty hos min counselor o alla tog med nån typisk mat från deras land. Suupergod mat o de är så kul för vi är fler än 25 i vårt cluster och alla kommer faktiskt! nästan iallafall..
Träffade clara där, en tjej som är i svenjas cluster som följde med en annan tjej i mitt cluster till vårt möte..
Så när vårt möte nästan var över följde jag med Clara till hennes o svenjas clustermöte.. haha. Var också juligt möte hemma hos deras LCC + att hon är svensk så bjöd på glögg och massa kakor osv.. guud va mätta vi var då!! haha.

Och under veckan har väl inget speciellt hänt.. Hängt på starbucks några kvällar, vi träffade en tjej från ett college nära här som vi fikade med. Var på mallet o handlade lite julklappar en dag, och på cheesecake factory som alltid med nina:P
Och denna helgen så var vi bjuda på fest av samma folk igen. Så hem till Nina igen i fredags o fixade oss. sen körde jag till T-banan där vi satte bilen och åkte in till Boston. Var på förfest hos en av killarna och sen skulle vi vidare på en annan fest.. Men blev inte riktigt så för alla ville olika och 2 av oss ville stanna och 2 ville hem.. Så slutade med att vi åkte hem o var hemma vid 3 eller nåt istället.. Lite besviken där för kände inte alls för att åkah hem.. men men, kommer fler gånger.
Sen igår ville vi ut igen men svenja skulle jobba hela dagen idag så kände onödigt att åka in till boston eftersom vi skulle behövt åka hem så tidigt.. så blev lunch på en indisk restaurang och sen filmkväll hos nina istället.

Och idag körde jag hem Svenja vid 9 för hon skulle jobba, sen körde jag hem o skypa lite med mamma, sen vidare till mallet där ja va tvungen o byta en present och lite sånt.. Var där hur länge som helst och letade efter nåt snyggt men jag kan verkligen inte hitta nåt jag gillar längre! Har jag tröttnat på USAs shopping eller har dom bara dåligt utbud för tillfället?:P
Och nu tänkte jag gå o laga nåt o äta.. min värdfamilj är inte hemma så är tyst o lugnt här:) Sen blir det starbucks med nina, svenja o några andra lite senare..

så där fick ni lite uppdatering iaf:) ska försöka bättra mig men kan som sagt inte lova nåt:P
jag lever iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0