Myrtle Beach:)

Efter 6 timmars körning i lördags från Boston till södra New Jersey sov vi en natt hos min värdmammas pappa, sen i söndags körde vi i !!14!! timmar.. skulle bara ta 7 sa dem men var lite felberäknat plus att trafiken var HEMSK! Satt fast på motorvägen i mer än 2 timmar på gränsen mellan Virginia och North Carolina.
Men, men var väl vad man kunde förvänta sig sådär efter Thanksgiving då alla var påväg hem igen..
Så vi kom fram vid halv 12 på söndag natt. Gick och la oss med detsamma nästan och sen igår sov vi länge, farfarn gjorde sina "kända" pannkakor som barnen älskar:P och sen körde vi ner till stranden och kollade lite. Men var ganska så kallt igår och superblåsigt så körde till en alligatorpark istället. Var häftigt att se:)
Och sen på kvällen passade farföräldrarna barnen och jag och mina värdföräldrar gick ut och åt middag.. på hooters.. haha. Jag och min värdmamma var så negativa och fördomsfulla mot det stället så han ville motbevisa oss:P Var inte så illa som vi trodde dock och vår servitris var väldigt trevlig och maten helt ok! haha.
Åt fried pickles, som låter väldigt äckligt men var faktiskt riktigt gott! Och lockiga pommes och en gigantisk burgare..
Sen gick vi på bio och såg 'Three days' tror jag den hette med Russel Crowe.

Och idag hängde vi vid poolen, eller poolerna, finns 5 st här och 2 utomhus jacuzzi. Alla var uppvärmda så var riktigt skönt! Simmade i den vanliga poolen både inomhus och utomhus och sen åkte vi runt på sånna däck i en pool med stark ström:) Var inte jättesoligt idag men var ändå 22 grader!
Senare på eftermiddagen började det regna så då åkte vi till Ripleys Aquarium som var hur fint som helst med hur cool "under vatten tunnel" som helst! Kunde gå jättelänge i en tunnel under den stora tanken med alla hajar osv så det kändes som man gick på botten..
Sen nu på kvällen är mina värdföräldrar ute på bio igen och jag skulle passa barnen. Fast dem sover i farföräldrarnas rum, så det enda jag gjorde var att sätta på dem deras pyjamaser och hjälpa dem borsta tänderna, sen gick dem in och la sig typ 10 min efter föräldrarna gått.. så det var ju inte så svårt:) haha.

Planerna för imorgon vet jag inte än.. Svårt att planera när vi är så pass många ändå och vi inte riktigt vet vad det ska bli för väder..men vi får väl se!
Ska försöka ladda upp bilder en annan dag om jag hinner.. Vi har stora problem med det trådlösa nätverket här och det finns bara en nätverkskabel och vi har 4 datorer.. så vi får slåss lite om dem.. hade tur att jag kunde ha den lite nu ikväll.. men internet är sjukt segt ändå så tror nästan bilder får vänta tills vi är hemma igen.

nej nu ska jag sova, nattinatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0