Amerikanska barnprogram

Varje dag går jag runt och nynnar på olika låtar. Men inte är det några bra nya låtar från radion, utan samma jäkla sång från ett barnprogram varje dag! - Wonderpets!! Det programmet gör mig tokig. Det är så himla dåligt samtidigt som det väl ändå är ganska bra för det ska lära barn teamwork och att hjälpa varandra. Fast det handlar ju om typ samma sak varje dag..
Men sången som de sjunger i allaa avsnitten fastnar i mitt huvud varje eftermiddag när barnen kollar på det.
Sitter här och nynnar just nu faktiskt:P
Om ni inte har hört den får ni ta och lyssna på den här, så lovar jag att ni också kommer gå och nynna resten av dagen, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0