Ännu en snöstorm...

Jaha, då var snöstormen tillbaka. Varje helg verkar det som. Ingen snö på hela veckan, men förra lördagen började det också snöa. Och nu när det mesta äntligen smält kom det nytt igen. Har hittills kanske fått 2 dm eller nåt på 5 timmar, och de säger att det inte ska sluta snöa förrän imorgonkväll...
Skulle ju egentligen gått ut och ätit med caroline och magda och gått på bio, men ingen av oss får använda våra bilar när det snöar så mycket för amerikanarna har ju inga vinterdäck, sen är vägarna så pass dåliga också så...

Ser ut som att det blir att tillbringa helgen hemma bara. Inte precis vad jag tänkt mig så känns inget vidare just nu:( Har varit en jobbig vecka och jag har varit sjuk sen förra söndagen och bara varit ute vid 2 tillfällen så hade verkligen sett fram emot att ta bilen nånstans imorgon och bara göra nåt, och sen hade jag även planer tills på söndag.. Så snön ställer verkligen till det här borta!
Sen är det ju magdas sista helg här också innan hon åker till sin nya värdfamilj i New York, så hade ju hoppats på att få umgås med henne men.
Får se hur vädret är imorgon och hur mycket snö det kommer!
Hoppas att om jag inte kan ta mig ut att folk kanske kan ta sig hit så man slipper sitta instängd ensam med värdfamiljen hela helgen. Inget ont mot dem, men efter att ha jobbat hela veckan är man ganska trött på fredagen och helgen är liksom ens räddning här borta, så att tillbringa hela den tillsammans med barnen också känns inte riktigt lockande:P

Nej nu ska jag återgå till mitt choklad och mina inspelade tvprogram från veckan:P

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0