äntligen

Äntligen funkar blogg.se igen. Fungerade inte på hela dagen igår eller innan idag, men nu så!
Börjar tillfriskna känns det som, fortfarande superförkyld men inte alls som igår eller i söndags då jag kände mig döende, haha.
Fick nån annan konstig medicin av min värdmamma som var som var som te typ, skulle bara värma vatten och blanda i en påse med nåt pulver som smakade som varm citronläsk typ, eller luktade som det sa mitt äldsta värdbarn. Själv vet jag inte hur något luktar eller smakar för tillfället.
Fick fråga min 3-åriga värdtjej hela tiden om hon tyckte det luktade bajs så om hon trodde lillkillen hade gjort nr2, eftersom jag inte kan känna nåt själv, haha. Men henne kan man inte riktigt lita på för hon säger alltid att det luktar bajs och att han gjort det, fast hon själv är skyldig:P

Så ja, mycket har inte hänt igår och idag, eller i söndags för den delen. Har bara varit hemma och snorat, och kännt mig ovanligt sugen på att småäta hela tiden, men som sagt i onödan eftersom jag ändå inte smakar nåt...
Men imorgon ska jag iallafall försöka ge mig ut, och sen fick jag nyss en inbjudan mailad från en annan au pair i mitt cluster som har ordnat en filmkväll hemma hos henne på torsdag där de bjuder på middag och så, med alla andra au pairer i mitt cluster, så dit ska jag nog!
Lite kul att dem ordnar sånt, för har inte träffat folket från mitt clutster än, eller jag vet inte vem som är vem eftersom vi var 7 cluster samlade på förra mötet då vi var på basketmatchen.. Så nu ska det iallafall bara vara från vårt cluster så man kan lära känna varandra. Och hon som har det bor tydligen bara typ 5 min från mig.

Nu ska jag kolla american idol:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0