Bra lördag!

Hejsvej,
Har nyss kommit hem från Paoli diner där jag, Caroline, Julia & en annan Julia åt middag tillsammans:)
Började med att skypa med mamma imorse och sen kom Caroline och hämtade mig vid halv 1 tiden, så körde vi till Ikea:D
Åt köttbullar och sen äpplekaka med vanlijsås, och köpte lite smått och gott som nya ballerinakex, marabou och pärlsocker eftersom jag tänkt försöka vara duktig någon dag och baka kanelbullar!

Efter ikea körde vi hem till mig och latade oss i några timmar. Kollade mest på tv och jag försökte hålla brasan igång så vi inte skulle frysa ihjäl:P
Sen vid 8pm körde vi till paoli diner där vi åt middag och satt och snackade i nån timme, så har varit en trevlig dag:)
Och imorgon ska vi fyra till king of prussia och göra vad au pairer gör bäst; shoppa och äta! och kanske avsluta med bio... haha. Svårt nu på vintern att veta vad man ska göra här i området, men bryr mig inte så mycket sålänge jag får komma ut lite ur huset och träffa kompisar så:)

Nu ska jag sova så jag kanske känner mig lite mer utvilad imorgon! Sover mycket varje dag tycker jag men när man vaknar känns det som man knappt sovit nåt alls..

Kommentarer
Postat av: Gaby

Happy belated Singelsday! Kan tänka mig at tdet är mycket friterat därborta å så OO Har mna hört mycket om,bra å ta sallad ibland ;D

2010-02-16 @ 01:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0