gone

Blev nyss lite lagom irriterad på min överdrivet långa snelugg som jag inte klippt sen jag minns inte när. Har för övrigt inte varit och klippt mig på ett år nu skulle jag tro. Lite pinsamt. Är för lat för att gå och ta tag i det:P
Gjorde ju i för sig ett försök dagen innan jag åkte till USA med att gå runt hemma och fråga om någon hade en ledig tid, men nej då!
Så ja, jag känner mig själv och vet att jag säkert inte kommer klippa mig på ett tag till, så fick helt enkelt nog av den störiga luggen och klippte äntligen av typ 3-4 cm. Har ju gjort det många gånger innan men nu har jag "sparat" den för att det skulle bli bra när jag väl går och klipper mig...

Så ja, tjusigt blev det väl inte precis, men härligt att slippa få den i ansiktet hela tiden:)


bye bye..


Kommentarer
Postat av: Gaby

Kanske ska satsa på karriär som frisör? XD

2010-02-28 @ 17:59:10
Postat av: saandra

HAAAAAAAAJ BENNT! nu är dt ju så att vi köpt biljetter :D looove you! <3

2010-03-01 @ 15:56:51
Postat av: Olivia

Själv låter jag mitt hår växa super duper långt...får se hur länge jag håller ut :D

2010-03-01 @ 17:19:28
URL: http://www.metrobloggen.se/missoli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0