Igår

Ja igår så var ju hela familjen hemma. Var nån helgdag här så. Och anledningen till att jag inte uppdaterade var att blogg.se inte funkade för mig på hela dagen! Störiga server 404 fel eller nåt sånt!!
När mamman vaknade sa hon först att jag kunde vara ledig eftersom båda var hemma, men sen kom vi överrens om att jag kunde jobba istället eftersom jag redan ställt klockan och gått upp som vanligt, plus att det var ju en måndag så alla andra jobbade, och hade ju inte fått chans att planera nåt heller, så bättre att jobba som vanligt.
Men blir ändå annorlunda när båda föräldrarna är hemma så.
Äldsta killen gick på bio med en kompis och sen kom kompisen + hans lillasyster hit så var ganska vilt här ett tag när alla 5 sprang omkring som dårar, haha.
Sen på kvällen började det snöa här igen.. och snöar fortfarande, men inte så mycket, så skolorna blev inte inställda iallafall, inte ens 2 timmar försenade som dem alltid blir när det snöar lite!

Men är varmare ute än vad det varit på länge tror jag, så håller tummarna att allt börjar smälta bort till helgen:)

Här är lite bilder från helgen;


Påväg hem från kära Ikea, Caroline och jag tog ett snack i bilen fast vi nyss ätit;
Mega-kanelbulle med glasyr, haha.


Min sunda söndag! California-sensation smoothie och fruit bowl på mallet:)


Att äta var det vi tillbringade mest tid till:P


Sandalerna jag köpte! Lite konstigt ljus med blixten, men typ så ser dem ut:)



Längtar till sommaren..


Kommentarer
Postat av: Olivia

Frukt bowlen och smoothiesen ser super goda ut! Nästan så att det är sommrigt. Håller helt med, vill bara att snön ska bort...fast det dröjer nog tyvärr lite till innan det sker. :(

2010-02-16 @ 18:13:52
URL: http://www.metrobloggen.se/missoli
Postat av: steph

Wooho äntligen lite shopping bilder hahha nää bara skojja :P hehe eller ja du känner mig. skorna va super fina!! :D PUSS BABY!!

2010-02-16 @ 22:04:32
URL: http://!
Postat av: Sara

me like! Frukten ser sååå god ut också :D

2010-02-17 @ 01:35:37
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: sandra

WOW. skorna är ju superfina! nu ska jag iväg å köra hurlurisar ;D puuuuuss!

2010-02-18 @ 13:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0